Jak nakupovat
Jak nakupovat?
Jednoduše. Stačí si na našich stránkách vybrat zboží o které máte zájem, a to si přidat do košíku. Možností, jak to můžete udělat je více. Zboží lze vložit do košíku při prohlížení jednotlivé kategorie (reprezentující jednotlivý materiál), přímo při prohlížení detailu produktu, nebo dokonce i na úvodní stránce. Tam poskytujeme jak aktuální novinky k zakoupení, tak i výběr toho nejoblíbenějšího mezi našimi zákazníky.
Co s nákupním košíkem?
Stejně jako v běžném obchodě je potřeba dokončit nákup. Na našem e-shopu se tento proces skládá ze tří dílčích kroků. První krok slouží pro zobrazení a kontrolu obsahu ve Vašem košíku. Druhý krok slouží k výběru způsobu doručení zboží a platby. Třetí krok slouží k zadání Vašich fakturačních a dodacích údajů. Po vyplnění všeho potřebného už stačí jen objednávku odeslat.
Jaký způsob dopravy si lze zvolit?
Nabízíme standardní řešení doručení objednávek. Spolupracujeme se společnostmi Zásilkovna a GLS. U obou dopravců si lze vybrat, jestli má být Vaše zásilka doručena přímo k Vám na adresu, nebo na výdejní místo.
Rovněž Vám nabízíme možnost osobního odběru, a to dokonce na dvou místech. Konkrétně se jedná o místa na adrese:
1) T. G. Masaryka 245, Lázně Bělohrad
2) Brtev 23, Lázně Bělohrad.
Při zvolení možnosti osobního odběru Vás vždy budeme informovat, kdy bude zboží připraveno k vyzvednutí. A to včetně aktuální otevírací doby, kdy je možné si zboží vyzvednout. Z pravidla se však jedná o odpolední hodiny přibližně v rozmezí od 15 – 20 hodiny. Nicméně lze si po vzájemné domluvě sjednat individuální čas vyzvednutí v případě, že by Vám nabídnuté termíny nevyhovovaly. Po předchozí domluvě lze předání uskutečnit i v rámci Prahy.
Informace o všech dostupných formách dopravy včetně cen jsou k nalezení zde: Doprava a platba
Jaký způsob platby si lze zvolit?
Nabízené možnosti jak zboží zaplatit jsou k nalezení zde: Doprava a platba
Ve stručnosti je zmínímě i tady. Při osobní odběru lze platit pouze v hotovosti, případně předem za pomocí bankovního převodu, nebo pomocí platební brány online. Při zaslání zboží na Vaši adresu nebo na pobočku se k již zmíněným možnostem přidává i platba kartou při převzetí, kterou oba dopravci umožňují.
Po odeslání objednávky?
Po odeslání objednávky Vám na email přijde potvrzení s rekapitulací objednaných produktů. Stejně tak tam najdete rekapitulaci zvolené dopravy a platby. Na základě zvolené dopravy a platby budeme expedovat Vaši objednávku nejdříve, jak to bude možné.
Co dělat po obdržení objednávky?
Rozbalit a spokojeně tisknout. V případě, že je s objednávkou cokoliv v nepořádku nás prosím neprodleně kontaktujte, abychom mohli problém co nejdříve začít řešit. Případně si prosím přečtěte pokyny pro postup reklamace nebo vrácení zboží.
Jak postupovat při reklamaci?
Postup reklamace se řídí našim reklamním řádem, jenž je součástí obchodních podmínek, které jsou k nalezení zde: Obchodní podmínky
Při komunikaci s námi prosím vždy používejte číslo Vaší objednávky pro lepší identifikaci.
V případě vrácení zboží je nutné vyplnit příslušný formulář, který je přílohou č. 1 našich obchodních podmínek a dostupný je pro Vás ve dvou formátech.
Zboží je následně nutné doručit zpět na naši adresu. A to společně s dokladem o zakoupení zboží, případně společně s vyplněným formulářem o odstoupení od kupní smlouvy.
Jak lze zboží vrátit/zaslat zpět?
Zboží je možné předat zpět na výdejních místech uvedených v sekci doprava a platba. Výhradně však po předchozí domluvě s námi.
V případě zaslání zboží zpět na naši adresu lze postupovat dvěma doporučenými způsoby, a to v závislosti na tom, jakým dopravcem Vám byla zásilka doručena.
Postup v případě Zásilkovny.
1) Zboží vhodně zabalte a přiložte k němu formulář o odstoupení od kupní smlouvy.
2) Zboží zaneste na jakékoliv podací místo Zásilkovny a nahlaste obsluze naše trasovací číslo: 97727419
3) Obsluha následně zboží odešle zpět na naši adresu.
Více informací naleznete na stránkách společnosti Zásilkovna.
Postup v případě GLS
1) Zboží zákazník zabalí a přiloží k němu formulář o odstoupení od kupní smlouvy.
2) Za pomocí služby e-balík zaregistruje svoji zásilku a vyplní potřebné údaje jako jsou adresa dodání apod.
3) Po zaplacení služby zboží buď odnese na podací místo společnosti GLS anebo si objedná svoz kurýrem.
4) Společnost GLS doručí balík zpět na naši adresu.
Více informací lze naleznete na stránkách společnosti GLS.
Zboží lze zaslat i jiným dopravcem, avšak pouze po předchozí domluvě. V žádném případě nikdy neposílejte zboží na dobírku, zásilky s dobírkou nebudou převzaty. Vrácení peněžních prostředků se provádí vždy výhradě bankovním převodem na Vámi specifikovaný účet.
V případě vrácení nepoužitého zboží je nutné, aby toto zboží bylo vráceno nepoškozeno a aby bylo zabaleno v původním obalu.